Институт за наука, алтернатива, култура и уметност “ИНАКУ” – Скопје Работилница “Сликовниците и другите едукативни и креативни материјали и надгледни средства во воспитанието и образованието” Скопје, 28 февруари 2022 година Едукативниот центар Феникс, во соработка со Институтот за наука, алтернатива, култура и уметност ИНАКУ од Скопје, денес започнува со организирање работилници. Првата работилница е […]
Работилницата Градинката – моето (нај)омилено место ќе ја води проф.д-р Кирил Темков, а ќе учествуваат воспитувачки од повеќе предучилишни установи во Република Македонија. Притоа, ќе стане збор за спецификите на работата со деца, стравот за одвојувањето на децата од семејството и нивната адаптација на новите услови, можностите за колективизација и социјализација и слично…
Работилницата за Предучилишното воспитување под раководство на проф. д-р Кирил Темков со воспитувачите од предучилишните установи ги потенцираше значењето и улогата на детските градинки. Како омилено и битно место градинките се првата алка во воспитно-образовниот синџир. Воспитувачите и родителите ја имаат основната и пресудната улога. Во зависност од подготовките, стручноста, компетенциите, нивото и потенцијалите – […]
Работилницата што ја водеше м-р Ана Петреска предизвика голема заинтересираност. Логопедот и дефектолог Ана Петреска имаше воведно искажување и одговараше на поставените прашања од присутните. Притоа, посебно беше нагласено раното и навремено откривање на проблемите во говорот на децата и ублажувањето и исчезнувањето на потешкотиите. За тоа е неопходна не само детекцијата, туку и вежбите […]
Оваа работилница беше поврзана и посветена на аутизмот како актуелни и горливо прашање. Предавач беше м-р Ана Петреска која говореше за причините, но и за последиците од оваа негативна појава. Таа посебно го нагласи начинот на кој може да се открие, но и да се ублажи и спречи аутизмот.Логопедот и дефектолог Ана Петреска ги презентираше […]
Работилницата Како до брзо и лесно учење ја водеше проф. д-р Христо Петрески, а меѓу повеќето начини посебно беше издвоен методот учење низ игра. Притоа, Петрески подетално се задржа на принципите, процесите и постапките на Марија Монтесори. Работилницата беше реализирана во два дела: теоретски и практичен. Заинтересираноста за оваа работилница беше голема.
Институтот за наука, алтернатива, култура и уметност – Скопје организираше работилници на современи и актуелни теми, кои предизвикаат оглема заинтересираност кај посетителите од целата Република. Во минатата (2019) година беа реализирани повеќе работилници и тоа: Надминување на логопедските проблеки кај децата со м-р Ана Петреска Аутизмот кај најмладите со м-р Ана Петреска Како до брзо […]