ПРОБЛЕМИ И ПОТЕШКОТИИ ВО УЧИЛИШТАТА
- Предрасуди и отпор на вработените
- Неподготвеност и незнаење за работа со учениците со посебни потреби
- Немотивираност за работат со учениците со посебни потреби
- Нерасполагање со повеќе информации за учениците со посебни потреби
- Проблем на компетенции за работа со учениците со посебни потреби
- Дилеми во врска со оценувањето според Индивидуалниот образовен план (ИОП)
- Страв дека на учениците нема да им биде дадена адекватна поддршка
- Недоволна примена на досегашните стекнати знаења за инклузивното образование
- Надминување на проблемите со стручно усовршување и доследна примена на законите за воведување на инклузијата
- Запознавање на вработените со примерите на добра пракса во училиштата и надвор од нив